Інтернет-вітрина: відмінний інструмент для успішних продажів

Функціонал інтернет-магазинів знайомий багатьом: сайт оснащується формою онлайн-замовлення і кошиком, через який користувач купує товар. Але не всім компаніям підходить стандартний функціонал торгового інтернет-майданчика. Особливо це стосується сфери оптових продажів. Якщо фірма займається такого роду діяльністю, то наявність кошика на сайті не має сенсу.

Справа в тому, що індивідуальне оптове замовлення не може бути оформлене «одним кліком». Перш ніж укласти договір на поставку товару, відбуваються тривалі переговори, обговорюються деталі угоди, розробляються спеціальні умови співпраці. Саме для таких випадків ми рекомендуємо замовити послугу розробки особливого різновиду інтернет-магазину - так званої інтернет-вітрини, яка по суті виконує функцію каталогу продукції.

Відмінності інтернет-вітрини від інтернет-магазину

Кошик. Головна відмінність інтернет-вітрини - відсутність функціоналу кошика. На сторінці товару може бути розміщена кнопка, за допомогою якої відвідувач потрапляє на спеціальну онлайн-форму. Людина вводить свої контактні дані і відправляє їх менеджеру. Таким чином, відвідувач не замовляє товар на сайті, а залишає заявку на зворотний дзвінок від співробітника компанії. Менеджер зв'язується з потенційним клієнтом, вислуховує його побажання, пропонує різні схеми співпраці. Успіх продажів залежить від подальших усних переговорів. По суті, сторінка товару в інтернет-вітрині служить засобом збору контактних даних зацікавлених відвідувачів, які в перспективі можуть стати замовниками. Також допускається варіант простого розміщення товарів без форми зворотного зв'язку.

Вказівка ціни. Ще одна відмінність інтернет-вітрини - можливість розміщення товару без зазначення його вартості. Якщо в стандартному інтернет-магазині ціна є обов'язковим елементом, то веб-вітрина дозволяє домовитися про рішення фінансових питань під час особистого спілкування. Популярним рішенням є розміщення прайсів - вони можуть бути доступні для скачування всім відвідувачам або тільки зареєстрованим користувачам.

Дизайн. Інтернет-магазини, як правило, оформляються в яскравій, привабливійи стилістиці. Завдання такого сайту - викликати у відвідувача бажання купити товар. Сайт-вітрина спрямований на іншу цільову аудиторію - відвідувачі приходять сюди, як правило, з конкретною метою - зробити оптовий замовлення.

У зв'язку з цим створюється стриманий, продуманий, максимально ергономічний дизайн, велика увага приділяється функціональності ресурсу. Іноді на сайті відсутні зображення деяких груп товарів, а наводиться лише номенклатура із зазначенням моделей (артикулів) продукції.

Чим схожі інтернет-вітрина і інтернет-магазин? Обидва типи сайту мають структурований каталог товарів, розділених на категорії та підкатегорії. Ресурси оснащуються зручним пошуком продуктів за ключовим словом або технічним характеристикам. На сайтах розміщується інформація про способи оплати та доставки.

Чи можна використовувати інтернет-вітрину для роздрібного продажу товарів?

Інтернет-вітрина в роздрібній торгівлі - це економ-варіант інтернет-магазину. За допомогою такого майданчика компанія надає клієнтам можливість ознайомитися з асортиментом товарів, зв'язатися з менеджером, отримати консультацію та оформити замовлення в усному режимі. Вартість створення роздрібної інтернет-вітрини - нижча в порівнянні з повнофункціональним інтернет-магазином (це пояснюється відсутністю функціоналу кошика). На практиці такий варіант цілком нормально виконує свої функції. Тому якщо Ви маєте в своєму розпорядженні скромний бюджет, замовте веб-вітрину як спрощений варіант інтернет-магазину.

Якщо у Вас є сумніви щодо того, який сайт Вам потрібен, звертайтеся до наших фахівців. Ми запропонуємо оптимальний варіант, який буде розрахований на Вашу цільову аудиторію і буде вирішувати саме Ваші бізнес-завдання.

Наші роботи